Ett tomt vitt ark

Jag sitter här med en helt tom blogg. Det är meningen att jag nu ska fylla den med allt som är jag och jag kan göra det hur ofta och hur länge jag vill. Främst kommer det handla om mitt "nya" liv. Jag har flyttat hem till min pojkvän och hans gård. Denna gård har vi sakta men säkert börjat att renovera, bilder och liknande kommer att dyka upp här.
När jag inte ägnar min tid åt min älskade hobby, inredning, så är ett annat stort intresse mode. Vilken tjej älskar inte kläder, skor och bling-bling?
Djur är också ett stort intresse, och det har bara blivit större sen jag flyttade hit till gården. Själv har jag två mopsar och några fiskar. Sambon har fyra får (!) och om några veckor får vi hem en liten schäferbebis.
Detta får räcka som en början! :)
Mina små mopsar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0